Stillingen

Vi søger en positiv og energisk medarbejder til vores kundeserviceteam, hvor du primært kommer til at arbejde med opkrævning og afregning af forbrugsafgifter for vandforbrug og -afledning samt kundekontakt. Du bliver en vigtig del af et team på 5 medarbejdere i afdelingen for Kundeservice- og Økonomi, som består af 11 kompetente medarbejdere. 

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med et godt sammenhold, en uformel omgangstone, højt til loftet og store frihedsgrader. Du har høj grad af indflydelse i jobbet. Vi har gode personaleforhold og tilbyder for eksempel flextid, sundhedsordning og mulighed for at dyrke en times motion i arbejdstiden hver uge.

Du vil få arbejdsplads i moderne lokaler på Vandværket på Vasebækvej 40 i Køge. Der er mulighed for at aftale hjemmearbejde.

Du har beskæftiget dig med de opgaver i en lignende stilling enten i en privat eller offentlig virksomhed, hvor du har oparbejdet stor erfaring med debitorstyring og kundekontakt. Du er velformuleret i skrift og tale, og har flair for tal. Du er god til at dele din faglige viden med dine kolleger i teamet. Du  har en reflekterende tilgang i din opgaveløsning, og forholder dig kritisk til resultaterne. Du motiveres af at yde en god kundeservice.

Ansvarsområder og opgaver

  • Udsende og korrigere regninger
  • Have kundekontakt enten ved at besvare indgående opkald fra vores kunder vedrørende regninger og betalinger eller ved at kommunikere skriftligt via e-mail
  • Indgå betalingsaftaler
  • Foretage ejerskifte
  • Medvirke til løbende optimering af processer og systemer i teamet
  • Udføre diverse ad hoc-opgaver, som naturligt ligger i en debitor-/inddrivelsesfunktion

Faglige og personlige kvalifikationer

  • Du er en god, stabil og positivt indstillet kollega, som sætter pris på en uformel omgangstone, og smitter med dit engagement og humør
  • Du er fleksibel, servicemindet, struktureret, grundig, og er desuden en empatisk kommunikator, der formår at rumme til tider frustrerede kunder
  • Du har god forståelse for databehandlingsprincipper, og er rutineret bruger af Office-pakken, inkl. Microsoft Access
  • Du har erfaring med KMD Easy Energy eller lignende system

Vilkår

Du refererer direkte til økonomichefen for afdelingen. Du aflønnes i henhold til relevant overenskomst med KL under hensyntagen til relevante kvalifikationer. Din arbejdstid er 37 timer om ugen inkl. frokost.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Ansøgning

Mobako bistår KLAR Forsyning i rekrutteringsprocessen. Har du spørgsmål til jobbet kontakt venligst Konsulent Lene Bakgaard, tlf. 2023 5227 eller økonomichef Carsten Ring, tlf. 2879 2749 eller cri@klarforsyning.dk.

Du ansøger ved at trykke på “søg jobbet online-knappen” via siden på Jobindex, hvor du uploader din ansøgning samt CV med foto senest den 27. oktober 2021 kl. 16.00. Der afholdes 1. samtaler onsdag d. 10/11 og 2. samtaler onsdag d. 17/11. 

Vi gør opmærksom på, at det kun er ansøgninger sendt via det elektroniske rekrutteringssystem, som kommer i betragtning.

Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Ansøgningsfrist

Den 27. oktober 2021 kl. 16.00.


KLAR Forsyning er en ambitiøs virksomhed, hvor sammenhold, tillid og
plads til forskellighed er nøgleord.

 Vi tilbyder vores medarbejdere faglige udfordringer og en spændende arbejdsdag i en travl virksomhed, hvor vi har fokus på at yde en god service til vores kunder.

 I KLAR Forsyning renser vi spildevand for vores kunder i Køge, Greve, Solrød og Stevns kommuner. Vi leverer vand og varme til dele af Køge Kommune og håndterer affald i Greve. Vi står for den daglige drift af genbrugspladsen i Greve. Derudover arbejder vi med klimatilpasning i alle fire kommuner.